![]() |
Citat:
|
Efterlyser detaljbilder! Ingen har lagt upp någon bild eller så, måste väl finnas ett par?
Det som behövs mest just nu är bilder tagna från sidan och alla sorters detaljbilder. Om någon har möjlighet att gå ut och knäppa några bilder på en X10 i stockholmsområdet så är detta mycket uppskattat! Så snälla, skicka bilder/bildlänkar till mig. Vill ni ha min mail så ta kontakt via PM. |
Citat:
|
Ingen har bidragit med en enda bild? Är det verkligen så att det inte finns en enda? Kom igen nu folket :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag hade härna hjälpt till, men X10 är ytterst ovanlig i min del av svergien. Här är iaf en, antagligen oanvändbar, bild från Mjölby,
|
Citat:
Det kanske finns någon som kan bege sig dit och fota, ifall de fortfarande står kvar där vill säga. mvh .... Mats |
I fall jag får en destination där det är säkert att det står x10or på ett lagom avstånd skulle jag kunna fota..
Problemet är att det blir mörkt så fort nu, inte säkert att jag skulle hinna dit innan det är kolmörkt. |
1 bifogad(e) fil(er)
Några X10 (12,14?) hade jag på lager...
Bilderna här: www.banbyggarna.se/Upload/Mazz/litt%20X10.zip :) |
Citat:
|
Citat:
Tog några bilder, men nu hittar jag inte USB-kabeln till mobilen... Återkommer! ;) |
Hmm...om man fick tag i Emges, så kanske hans X10 till MSTS skulle kunna konverteras till RS/RW!?????
Jag skulle hellre sett Regina än X10, men är såklart glad för vad som än kommer... |
Citat:
|
Citat:
/æ |
Citat:
|
Photos are available are few pictures for details and textures
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:17. |