![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Har fixat den nyare SJ-målningen idag. Vad tycks? Vill gärna ha kommentarer från fler än bara några personer. Alla kommentarer är viktiga. :)
Bifogad fil 36924 Bifogad fil 36925 |
Kan bara tala för mig själv
Hej :)
Jag vet ur många "niträknare" det finns här på forumet, så man vågar ju nästan kalla det fult.....:Fnissa: Men se det tycker INTE jag. Jag tycker det är otroligt snyggt. Vad skiter jag i om dörrarna sitter exakt där dom skall och att fönstrena ser lite O-Svenska ut, men helhetsintrycket är det som avgör. Kanonsnyggt :tumupp: EDIT Sedan skall du ha all heder av att du inte skitar ner tåget(som vissa andra lok), så att det ser ut som om det vore skrotfärdigt ;) |
Citat:
Kanske det går att måla skylten lite mindre iögonfallande? /æ |
Ja det är ingen riktig Y1a men det är bra att du gör något men det är ingen riktig Y1a men ett bra försök i allafal. ;)
|
Citat:
Citat:
|
Bra att du försöker iallafal. Som sagt Bättre något än inget. kommer man kunna ladda ner tåget och det skulle vara kul med flera färger eller företags färgsättning av tåget.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Skylten är ditsatt på samma sätt som förare och laster så den gick att ta bort. Bifogar filen med skylten borttagen. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Visar en tidig bild på ett påbörjat BK-tåg. :) Bifogad fil 36968 Loggan är illa, kan tyvärr inte hitta en "riktig". |
Har någon märkt att man inte kan byta riktning när man kör tåget,
går det att ändra det? |
Hej :)
Det är inga problem att ändra körriktning. Se bara till att tåget står helt still. Väldigt snyggt KMW att du lyckades få bort dom fula skyltarna :applad: http://img831.imageshack.us/img831/1127/y1utanskylt.jpg |
Om det är någon som har närbilder rakt framifrån på Länstågs-texten samt BK-logotypen är jag tacksam om jag kunde få de bilderna. :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer Y1 Bk-tåget direkt från lackeringsverkstaden!
Inte den bästa målningen tyvärr, pga hur den är mappad. Men den skulle nog bli mer lik om jag fick de rätta loggorna. Bifoga gärna dem om du har bilder på dem som jag skrev. :) |
Citat:
|
Citat:
Vilken årgång det är vet jag inte, men BK-loggan och Länstågstexten som är på denna bild tänker jag på. Jag önskar helst närbilder som är rakt framifrån. :) http://www.tellerup.se/jarnvag/bild/DC134.jpg |
Hej
Otroligt snyggt :drool: Den snyggaste versionen tycker jag. Om du använder KMW filerna, så slipper du skyltarna ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:40. |