Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Landskapsdesign - MSTS / Open Rails (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   KMJ Uppdatering (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=17265)

Pierre 2008-01-21 20:36

Tråkigt att höra. Dessvärre inte mycket att göra nått åt. Hoppas du blir bra snart och kan återuppta arbetet med rutten...

rapid94 2008-04-07 16:17

det var länge sen någon posta här nu. Hur har det gått med uppdateringen av rutten? :)

knebert 2008-04-10 23:34

Hej

Ja som sagt så har det inte hänt så mycket på denna rutt...Om vi tar det i rätt ordning:

1. Jag pajade högerhanden
2. Har fått jobb numera där jag är hemifrån från ca 08:30 till 18:00 och vissa dagar så är jag inte hemma förrän 19:50 ca och då förstår nog alla att man inte hinner med annat än jobb, äta och sova i princip. Sen så jobbar jag även helger emellanåt och de helger som jag är ledig vill jag tillbringa med kompisar, familj med mera.
3. Jag har ett hus som skall underhållas, hus som jag hyr, men hyresvärden gör inte ett skit här, så jag får göra det mesta själv, givetvis mot hyresavdrag då och det är knappt det hinns med på grund av ovanstående. Har en stor renovering på G just nu, skall bygga om förrådet till tvättstuga.
4. Intresset för MSTS och tågsimulator har väl svalnat efterhand och just nu är det väl nere på noll...Men det kanske kommer tillbaka. Ev så kommer jag att fortsätta med denna de dagar jag ej jobbar på jobb eller jobbar med huset eller umgås med familj eller vänner. "Dygnet skulle haft mer än 24 timmar":)

MEN är det någon som verkligen vill fortsätta på denna uppdatering så är den välkommen med en förfrågan, då får man ju även fråga Hawk som är upphovsman till denna rutt.

MVH Kenneth

knebert 2008-08-04 22:30

Hej

Jag skulle kunna återuppta bygget med denna rutt om det finns något intresse av det. Får lite tid över om ca 14 dagar då de flesta bestyren med hus och annat är klart.

MVH Kenneth

smajlet 2008-08-05 00:16

Citat:

Ursprungligen postat av knebert
Hej

Jag skulle kunna återuppta bygget med denna rutt om det finns något intresse av det. Får lite tid över om ca 14 dagar då de flesta bestyren med hus och annat är klart.

MVH Kenneth

Ja det tycker ja verkligen att du ska göra om lusten finns.Ser fram mot en nedladdning

lukas 2008-08-06 06:41

Citat:

Hej

MVH Kenneth

Hei

Håper du har lyst til å fortsette oppgraderingen av kmj.Det er en fin rute og jeg ser frem til den kommer til nedslastning:tumupp:

Mvh lukas
Norge

Pierre 2008-08-08 18:27

Ser gärna en uppdatering av KMJ, men tycker du ska göra det om du själv vill och har lust och tid. Intresset för msts har nästan försvunnit för mig, men ibland kör man lite ändå...

knebert 2008-08-16 23:34

Citat:

Hej

MVH Kenneth

Hej

Kommer att installera MSTS inom kort....Har lite tid över just nu, MEN jag kan inte garantera att den kommer till nedladdning då allt skall fungera till min belåtenhet. Jag släpper den inte om det är minsta lilla strul, och jag har ingen större lust att lägga hur många timmar som helst men jag skall göra vad jag kan för att den skall bli så som jag vill ha den.

MVH Kenneth

knebert 2009-02-01 20:55

Har installerat om MSTS eftersom det tydligen blev skit med MSTS2:mad: så nu kommer jag att bygga ett tag till i MSTS.

MVH Kenneth

Totte 2009-02-01 22:25

Välkommen till byggänget! :tumupp:

knebert 2009-02-01 23:50

1 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Ursprungligen postat av Totte
Välkommen till byggänget! :tumupp:

Tack för det:drool: Kan bjussa på en bild, den föreställer "Kvarndalen by Night". Har mekat lite med belysningen i stolparna.

MVH Kenneth

knebert 2009-02-06 23:47

KMJ_Mazz signaler

Kan meddela att numera är de gamla signalerna borta:applad: och att rutten fungerar bra med Mazz enimenta signaler:grin:

Vill tacka mina testförare för hjälpen. Utan er så hade det tagit ännu längre tid.

MVH Kenneth

Totte 2009-08-21 12:57

Hej Kenneth!
Det var ett tag sen. Hur har det gått med rutten? :rolleyes:

Totte 2009-10-07 00:28

Hej!
Inget svar än? :visslar:

knebert 2009-10-07 00:51

Hej alla

Detta är något jag lagt på hyllan på grund av tidsbrist och andra intresse men kanske en dag så....

Vill någon annan fortsätta så är det helt ok för min del.

MVH Kenneth

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:57.