![]() |
Citat:
|
Citat:
Det är jag nog beredd att skriva under på:cool: MVH Kenneth |
Citat:
Ja det stämmer ganska bra det... MVH Kenneth |
Hej:)
Enligt Hack (Marc - 3DTrains), så fixar han dom dynamiska spåren på en hel rutt på mindre än en halvtimme..... När han fixade SR på WF4, så tog de "bara en knapp halvtimme och där va massor av dynamiska spår, fråga mej bara inte hur han gjorde.. |
Citat:
Tänk bara på att man behöver lösa stoppbocken oxå. :) |
Citat:
Stoppbocken är löst:) MVH Kenneth |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Så här tänkte jag, men det kanske inte fungerar med denna eftersom det inte finns stopplykta:confused: MVH Kenneth |
Hej:)
Den duger nog, men ja tror Micke321 har en riktig Svensk stoppbock... |
Det är en av mina nya.... Kenneth har ett par tilll om jag inte minns fel...
|
Citat:
|
Citat:
Tyvärr så finns den inte att ladda hem men maila till micke321 och hör om han vill släppa den. Spårtexturen är en ungersk sak som jag hittade på någon sida någonstans, var vet jag inte idag, tyvärr... MVH Kenneth |
Hei takk for svaret.:D
|
Kommer det nån testversion snart?
|
Citat:
Ja så småningom skall det väl göra det men just nu står det lite stilla eftersom jag är involverade i lite andra projekt. Har man sedan dessutom jobb, familj och hus och andra intresse som skall tas om hand så kommer man inte så långt på ett pass. Detta är inget man gör på en kafferast... Sen så finns det testförare som redan är klara och som har hållt på med detta sedan urminnes tider. Rutten kommer "kanske" att släppas till andra om Hawk ger sitt medgivande och allting fungerar till 100%. Funkar det inte hundra så blir det inget släpp heller. MVH Kenneth |
Byggt lite till
Hej
Efter ett tags bortovaro från MSTS, på grund av diverse annat tex ryggbesvär (Varför kan man inte bli av med det?:( ) så har jag ikväll, en kvart, mer gick inte, så byggde jag lite på KMJ.... Jag hoppas att jag kan slutföra detta som planerat men jag kan tyvärr inte lova något. Jag har nu i varje fall kommit så långt att det är bara ett par avsnitt där signalerna skall bytas ut innan en testversion kommer att gå ut, min förhoppning är att denna version skall vara ute innan denna månads slut... Ha det bra MVH Kenneth |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:34. |