![]() |
Citat:
Sen får vi ju inte glömma bort att vi har Andreas13s Västtrafik-målning också. :) |
Snyggt! Vill bara påpeka att IBAB:s Y1 aldrig går till Borlänge, så det vore ju bättre om destinationsskylten visade Mora, Sveg eller Östersund istället (de slutstationer som finns).:)
|
Citat:
|
Hej:)
Jag kan inte komma på fler. Däremot vore det toppen om varje modell fick sin egen identitet, så att man kan ha flera olika i ett Scenario..:tumupp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Då så har vi slutligen smålänningen klar också. :grin: (Börjar f.ö känna mig smått tjatig :Fnissa:) |
> Tänk om det på något finurligt sätt att få framrutorna att bli två !!
> Kanske det skulle gå att göra dom målade, utan någonn alpha eller hål i karossen > Ni som bygger i 3D, har ni någon bra lösning? > I MSTS vet jag att man kan lägga till typ last mm, detta vet Jonatan mer om Går att lägga till flera laster i RailWorks, förare, ljud, rök m.m. läggs alla till på det sättet men det löser knappast fönsterfrågan. Bästa jag kan komma på är att måla stolpen mörk så ser det på lite avstånd ut som att det är två stora rutor. /æ |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Smart sätt att fixa fönstren, bra KMW och Hawk!
Ang. målningar, så fanns det väl Värmlandstrafik också????? |
Citat:
EDIT: Var ligger stolparna mappade egentligen? :) Y1 Värmlandstrafik finns, ja. Den kan jag göra också. :) |
Såg till och med bättre ut än vad jag förväntade mig!
Skulle nog prova göra samma sak med sidofönstret också. Värmlandstrafik har två målningar, den äldre gula med granarna på sidan och den nyare som är rätt lik Västtrafiks Y1or. /æ |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Y1 Värmlandstrafik. Fick jag till det med fönstren? Sen ska ju dest.skylten ändras till något lämpligt. :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Och så Värmlandstrafik som gammal målning. Ser den okej ut? :)
|
Nu är det bara att invänta Giovannis svar, allt annat är klart. :)
|
Citat:
Och sedan tror jag att samma behandling av sidofönstret kan bli lyckat också. Som destination föreslår jag Torsby. /æ |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:29. |