![]() |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer bild på hur hytten ser ut (på tågen jag fått testa)...
Och ja, det finns mellanvagn också! |
F****n så snyggt!!! :eek:
Hytten är ju perfekt och mellanvagnen ser väldigt snygg ut!!! :eek: |
Gud så verklig den ser ut. Titta på hytten på: http://www.jarnvag.net/vagnguide/X50.asp och jämför
|
Borde skrivit att hytten (just nu) består av framvy och sidovyer gjorda av foton och inga mätare eller reglage fungerar. Tåget har heller ingen inredning.
Det är inredning och ev. en 3d-hytt jag tror Micke vill ha klart innan släpp... |
Är det Reginans orginala ljud i denna modell?.
Sen undrar jag om dörrarna öppnas på båda sidorna? Kan ni inte lägga in nån bild TiB? |
väldigt snyggt måste jag säga, jag kommer glid på tottes bana med västtrafiks reginor från vänersborg til gbg varje dag ju ;)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ljudet kommer från Acelan i test-versionen jag har. Kanske blir det annat när den släpps!?
Dörrarna har jag för mig att dom gick att öppna antingen vänster eller höger sida, var för sig (kräver att man har MSTS Bin installerat!). Men jag har för mig att det var så, inte säker????? Har lagt upp en bild på TIB X51 i denna tråd, men kan ju lägga upp en till, då tåget lämnar Mellefors... |
Uppdatering av Reginan
Det stämmer att just nu ligger acelans ljud.. Behövs nya ljudfiler för att få till rätt ljud.
Sen kommer tåget att kräva MSTSbin patchen. Då dörrarna är animerade med det nya dörrkommandot i patchen... Höger & vänster dörrarna går att öppna separat. |
Är det MSTSbin 1.6 patchen du menar?
|
http://mstsbin.uktrainsim.com/index.htm Här finns patchen.
|
Hur långt har ni kvar detta tåg?
|
Citat:
|
okey Det blir väl framåt slutet på detta år. Skulle du inte kunna lägga ut några bilder på Regina eller det skulle vara roligt med en film.
|
Citat:
Film vet jag inte om det finns |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:59. |