![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Sådär ja, snart är det dax att ni håller koll på döskallarna oxå.. inte alltid dom kommer lysa för "nästa klart" längre... :rolleyes:
Måtten är helt uppskattade, men utgått från lampan som bör vara samma som på en huvudsignal, tycker jag... så har det blitt iallafall... :) Det va sista huvud-shapen det. :) |
Ser fram emot att få susa fram på linjen, med dessa underbara signaler! Kanske till och med i en Du2???
Hälsar Lasse J |
Riktigt snyggt Mats! :)
Det är så kul att se att det händer något på en del håll i alla fall när man själv går på lågfart. :( Lycka till med fortsättningen. mvh .... Mats |
Citat:
Ja jag kan bara hålla med dej:) Man sitter och pular med rutten och ändå kommer man ingen vart.... Dessa signaler ser helt otroligt bra ut:) Kul att det kommer nya signaler... MVH Kenneth |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Tror jag tar en sån här vägskydds-signal, helt statisk än så länge tyvärr. Bättre att komma vidare, det är bara att byta shapen sedan vid en uppdatering. Animering så dom blinkar tänkte jag skulle med sen, men vi får nöja oss så här så länge. :) Edit: gick lite hastigt där... ska ju vara kors o kling-klang åsså... |
Underbart Mazz! :tumupp: :)
|
Ser helt suveränt ut!!:tumupp: :tumupp:
/Magnus |
Citat:
Ja det duger alldeles utmärkt...Bättre det än ingenting alls:) MVH Kenneth |
Citat:
Och det är mer är jag rädd för. Ska bara vara klockor på ena stolpen på varje sida. *Springer och gömmer mig under en godsvagn * Missförstå mig inte. Dina signaler är otroligt välgjorda och realistiska till utseendet. |
Citat:
:D Ja sa ju att det gick fort... vilket skulle bevisas... :eek: Ja, du får nog leta reda på en stabil godsvagn... :) Tack o bock för synpunkter, ska absolut genomföras! Ett elände att bygga utan ritningar... Klockorna är iallafall en baggis, ta bort grejjer är ja bra på... :cool: |
Citat:
|
Jooo, Mazz! Har du funderat på svenska semaforer? Vore riktigt najs med sånna på nån gammal rutt. :)
|
Citat:
|
Just, ett litet såntdär... förslag du vet. *vitfar sedelbunt* :p
|
Citat:
berätta mer om sedelbunten, vettja... ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:59. |