![]() |
:tumupp:Fint!:tumupp:
|
stilig
fine bilder , ja gler meg denne ruten blir bare bedre å bedre, en god jobb dere gjør
stå på dette blir kult å kjøre :applad::applad::applad::tumme_upp::tumme_upp::tum me_upp: |
2 bifogad(e) fil(er)
Takker for positive tilbakemeldinger.
Her er et Bilde fra Hunderfossen Hp og et fra bru over til Hafjell. |
:tumme_upp::tumme_upp:
|
Väldigt fint!! :)
|
Her blir det veldig flott til vinteren...
|
hei
dette spørsmålet er for vbsr 6,
nå eg kjører signatur eller bm74 fra oslo s til gardermoen på vinter så for eg feilmelding, i tunnelen før lillestrøm så frøs bilde så kom da, failed toopen vbsr6/texture/snow/polishus.ace å samme shape fil eg har jo kjørt mye der på sommer å er ingen problemer da er bare vinter eg har fått probloem på vbsr lurer på korfor fint om noen kan hjelpe håper alt ska gå fint på vbsr 7 uten noen problem uansett årtid å vær |
Det saknas en fil i VBSR6/Texture/snow. Du borde kunna plocka den från någon annan rutt. :)
|
hesaan
fikk den ene filen av lukas så det gikk fint til rett etter brua før svingen mot gardermoen, der kom da opp 3.4 texture feil å en shape feil
bcnred.ace bcnstat.ace bcnconewhite.ace toowerroof.ace windows.ace toverbody.ace shaoe failed to load apttower.s men nå kan eg kjøre videre så kom meg til gardermoen men hvis man tar å kopierer disse inn i snow å alle andre texture mapper så vil det si at det funker med allt slags vær å da, er vel bare å kopiere alle ace inn i alle tex mappene til vbsr 6 |
hallaien
eg kopierte alle ace filene inn i hver mappe i vbsr6texture å det gikk fint det, eg rullet inn på eidsvoll i sted på vinter, veldig fint
|
2 bifogad(e) fil(er)
Her er et vinter bilde hvor El18 passerer Hunderfossen.
Og et fra Tretten hvor jeg holder på å bygge opp. |
Mycket snyggt! Att köra över fjället på vintern kommer att bli väldigt vackert!
|
Meget bra :tumme_upp:
Kjempekjekt at du er tilbake på arenaen Jan :applad::applad: |
Her kommer vinteren...!!
Kjempeflotte saker igjen, som vanlig! Jeg har forresten hatt samme problemet som Truls, og kopierte ace-filer over i mappene i Textures. Det hjalp visst. Men...når jeg nærmer meg Espa fra Oslo og Tangen fra Hamar, går skjermen i svart. Men i går kom det melding om en savnet TerrTex-fil som heter "ploughfield.ace" på angitte steder. Jeg kopierte ace-filene i TerrTex og la dem i Snow-mappa der. Så kjørte jeg BM74 fra Hamar til OSL uten problemer. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:52. |