Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Trainz - Allmänt om Trainz (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Screenshot Tråd TRS ... (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=10907)

Dson 2009-02-15 10:37

Hah! Who's da man?:D Inte alla som får ge namn åt en egen by!

Jaha, var det tänkt som en liten förolämpning? :p Baah, alltid finns jag där på något sätt! Fast.. Det måste ju bara betyda en sak?
Ekankal loves me!:D

Oh, btw, jävligt snyggt faktiskt! Får köpa en bättre dator, installera TRS också får du skicka över banan ;)

korvtiger 2009-02-15 10:54

DEJ? Dson-Ekankals Järnvägar? :D
Snyggt som alltid Ekan!
Vet du något om hur det går med Jannes FTP?

ekankal 2009-02-15 12:39

Mer utländskt besök
 
2 bifogad(e) fil(er)
Tackar Dson å "Korven".
Kul med folk som har humorn i behåll.
Såg på "Tågbilder" om utlandsbesök i Skåne, samma tåg besökte min bana också (kolla nummren på loket), dock med plogen borttagen.
Den behövs iof inte, för det här tåget är på väg mot Nollträsk = noll snö.
Kolla tågbilder så hajjar ni ordvitsen.
Hoppas att det är fler som har humorn kvar.

henke327 2009-02-15 12:50

Ekan, underbara bilder som vanligt. :tumme_upp: En fråga: Kommer dina ommålningar av sovvagnar och bistrovagnen att finnas tillgängliga för nedladdning? Du kanske har skrivit det ngn annanstans i så fall får jag be om ursäkt...

//Henke

ekankal 2009-02-15 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av henke327 (Inlägg 174131)
Ekan, underbara bilder som vanligt. :tumme_upp: En fråga: Kommer dina ommålningar av sovvagnar och bistrovagnen att finnas tillgängliga för nedladdning? Du kanske har skrivit det ngn annanstans i så fall får jag be om ursäkt...

//Henke

Tackar.
Jo, jag skrev i något tidigare inlägg här på screens om det, men inte behöver du be om ursäkt inte :). Tanken är väl att dom plus några fler varianter av sv. pass. vagnar ska komma för nerladdning. MVH. Ekan

Bombardier Train 2009-02-15 19:18

1 bifogad(e) fil(er)
"trainz_bonden: Tack så mycket!
Här kommer lite bilder från min smalspårsbana jag jobbar på.
--------------VISAR SAMMA BILD SOM JAG VISAR NEDAN --------------- "

Fint Trainz_bonden, men är det verkligen bra att ha olika spårtyper, och dessutom olika bredd på spåren? Ja, tågen borde väl spåra ut? Så du borde kanske fixa det. Annars var det fint!

alex 2009-02-15 20:54

1 bifogad(e) fil(er)
En bild från mitt bygge :)

Antepante 2009-02-15 21:15

Snyggt allihopa!! :applad::tumme_upp:

ekankal 2009-02-15 22:26

4 bifogad(e) fil(er)
Citat:

Ursprungligen postat av alex (Inlägg 174173)
En bild från mitt bygge :)

Snyggt jobbat alex :tumupp:.

Hux flux blev green cargo ägare till El 18

trainz_bonden 2009-02-16 14:42

Citat:

Ursprungligen postat av Bombardier Train (Inlägg 174158)
"trainz_bonden: Tack så mycket!
Här kommer lite bilder från min smalspårsbana jag jobbar på.
--------------VISAR SAMMA BILD SOM JAG VISAR NEDAN --------------- "

Fint Trainz_bonden, men är det verkligen bra att ha olika spårtyper, och dessutom olika bredd på spåren? Ja, tågen borde väl spåra ut? Så du borde kanske fixa det. Annars var det fint!

Tack det tänkte inte jag på. Och det är min första riktiga bana så jag var inte så noga med spåren. Men tack ändå:).

ekankal 2009-02-17 04:48

6 bifogad(e) fil(er)
Veolias norrlandståg (som fortfarande har kvar Connex Orientexpressmålning) snirklar sej fram bland älvar och småbyar och drar upp snörök på husen och boende runtikring.

Janne, hoppas att du inte tar illa upp för att jag la lite snö på dina fina hus.
Bengan får skylla sej själv som har lovat att jag fick "kladda" på hans grejor :D:D. MVH. Ekan

Dson 2009-02-17 05:32

Men fyf... Alltså det här är verkligen mästerligt.
Kvalitén ligger i särklass på payware-nivå, något som du och möjligtvis någon till är de enda att uppnå i Trainz...

Det där är en bana som jag utan problem skulle kunna lägga ut pengar för att få lägga vantarna på. :drool:

Victor S 2009-02-17 12:09

Ekan, hur länge har du hållit på att bygga till Trainz? Jag har aldrig sett något så verkligt.

ekankal 2009-02-17 22:55

Tack Dson å Victor :).
Det är såna kommentarer som gör att inspirationen flödar över.

Victor...Köpte mitt TRS 2006 (mitt första och hittills ända tågsim. spel) i, jag tror det var maj i fjol 2008, så det är väl snart ettårsjubileum.
Som gammal gubbe får man leva ut sitt stora barndomsintresse, TÅG, plus att jag tycker att det är skitkul att bygga. Man lär sej nya trix och saker för varje baseboard man bygger så man lär nog inte lessna i första taget.
Sen är det såklart en extra sporra när det man mixtrat ihop uppskattas av andra också. MVH. Ekan

henke327 2009-02-18 00:25

Citat:

Ursprungligen postat av ekankal (Inlägg 174451)
Tack Dson å Victor :).
Det är såna kommentarer som gör att inspirationen flödar över.

Victor...Köpte mitt TRS 2006 (mitt första och hittills ända tågsim. spel) i, jag tror det var maj i fjol 2008, så det är väl snart ettårsjubileum.
Som gammal gubbe får man leva ut sitt stora barndomsintresse, TÅG, plus att jag tycker att det är skitkul att bygga. Man lär sej nya trix och saker för varje baseboard man bygger så man lär nog inte lessna i första taget.
Sen är det såklart en extra sporra när det man mixtrat ihop uppskattas av andra också. MVH. Ekan

Ekan din rackare, jag brukar alltid kolla om du gjort några nya inlägg innan jag går och lägger mig (du som jag är nattsudare). Nya inlägg brukar betyda nya bilder... men nu har du ju "bara" skrivit ett inlägg, vilken besvikelse ;). Där fick fick man allt :)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:18.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009