![]() |
Banverksfordon
Hej!
Jag söker banverksfordon. Det finns många vet jag, spårriktare, dressiner, arbetslok, m.m. |
Är mycket intreserad av dessa jag med,
skulle vara kul att se var man kan få tag på dessa http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...10907&page=114 dessa vagnar skulle vara kul att få som finns på bilderna dragna av en SJ lok |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här är en jag har gjort vill ni ha den ? kan göra andra med om ni vill ! ... :)
|
Tackar Ekan,
Du har då svar på allt du hehe :tumme_upp: |
Citat:
|
Såg nu att den var felgjord men blåa färger blir inte så fin i paintshed
|
Helst skulle jag vilja måla i ett annat pogram men jag hittar inget !
|
Citat:
|
Stavfel? Kolla noga!
|
Oj nu skäms jag :S får helt enkelt göra om den ... jag ser att det är fel vagn med ...
|
Citat:
|
Där det står öppna ? och där det står borlänge
|
Citat:
|
Tänkte först gissa på kidsfont men så ändrade ja mej och gissar istället på FF Transit Font Negativ Normal? Vinner jag en bil nu eller blir det citronpriset?
/B |
Det har jag ingen aning om ? vad har dom för typsnit?
|
Citat:
|
Citat:
Dom undre minns jag inte var jag hämtade någonstans. Men jag ska kolla runt.:) |
Citat:
Jag menade bilderna från gubben50. Har tyvärr dock inte kunnat registrera mig eller ladda ner något av dessa fordon. verkar vara ett dött lopp. finns det ingen som skulle kunna lägga upp dessa som cdp på downloadstråden? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Login denied! Your account has either been blocked or you have not activated it yet. Did you not get an activation e-mail and follow the validation link? Username and password do not match or you do not have an account yet. Login denied! Your account has either been blocked or you have not activated it yet. Did you not get an activation e-mail and follow the validation link? och inget mail har jag fått heller så verkar vara dött lopp. |
Citat:
|
jag har samma problem, och jag är registrerad på auran.
kollade i mitt skräppost filter, men där låg det int helller något.. |
Citat:
|
Sidan som jag hänvisade "dealizh" till är den här http://www.patricia-trainz2004.ch/te...mid=25&lang=fr.
Jag tror inte den har med Aurans reg. att göra. Jag har ett annat lösenord och anv. namn till den här sidan, inte samma som till Auran alltså. Ang. att lägga upp för nerladdning krävs tyvärr tillstånd från upphovsmakaren för att göra det på annan plats. MVH. Ekan |
Citat:
@ Janne: Kommer in på auran/download station.. men jag får inget aktiveringsmail från www.patricia-trainz2004.ch. Och kan därför inte ladda hem deras material. |
Citat:
det ställs till förfogande. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:19. |