![]() |
Er favoritsport?
Hej!
Jag tänket starta en tråd om vilken ens favoritsport är och om man spelar eller är en trofast supporter:). Själv spelar jag handboll och är linjespelare och håller på Sävehof i elitserien. (Eftersom det lag jag spelar i spelar i div. 2) |
Själp så håller jag på med Fotboll.. Är målvakt,, Håller oxå på Elfsborg
Sen så följer jag hockey och är en trogen supporter för Frölunda, I handbollen så håller jag på AHK det enda lagat i handboll;) Alingsås HK |
Min favoritsport är tennis då jag själv spelar och följer Söderling och de andra på toppnivå...
|
Spelade golf förut, lagt av numera då tiden saknas. Hade nåt på 4 i handicap tror jag. :grin:
|
Har spelat basket och var med Dövas Världsspel 1973, mötte bland annat USA. Bronsmedaljör.
Numera bowlar jag. Kul! |
Håndball, og Ski hopping. Absolutt best.
|
Skidåkning. Både längd- och utförsåkning.
|
Hockey, trav , golf, :)
|
Behöver nog inte ens svara, tror min bostadsort säger det mesta:D
Alpin skidåkning, såklart! Snart öppnar liftarna här, längta!:) |
Vad roligt att så många har en favoritsport:tumme_upp:.
|
Själv har jag spelat pingis i tre år men jag la av i samband med min flytt men jag saknar det och alla gemenskapen som fanns.
|
Fotboll...
Världens mest demokratiska idrott, bara en boll och en någorlunda platt yta så är det bara att spela!
|
Luftgevärsskytte är min favoritsport. Skjuter i klass 15S =)
|
Gillar inte fotboll och sport så mycket alls, däremot gillar jag faktiskt orientering. Det kanske inte är så vanligt. ;):)
|
Jag föredrar segling. Lungn och trevlig sport/transportmöjlighet!:D
|
Citat:
Sprang när jag var liten då min mor och hennes man springer. De deltod bl.a. i O-ringen flera år:) Har lett en orienteringstävling på skolan i högstadiet också och lite så. Too bad jag inte fortsatte springa mer seriöst... -.- |
Citat:
|
Handboll! :)
|
Citat:
|
Har spelat innebandy, handboll och fotboll. Jag gillade alla väldigt mycket. Fotboll var väl det roligaste, speciellt inomhus då mer fysik krävdes. :)
|
Ordet sport får mig att somna, och jag stänger alltid av radion när det vankas sport.
Nej, det där skippar jag helt och hållet faktiskt. Det närmsta jag kommer är väl om man åker och bowlar med kompisar eller dyl. |
som en true gamer så får jag väll säga tangenttryckning då haha, nä men seriöst, inte så där jätte intresserad av sport, men lite hockey då och då är ju ganska uppfriskande ;)
|
Min favsport är helt klart vem som kan trycka i sej ett kilo godis på två minuter. Jag är den oslagbara mästaren... speciellt när det gäller surgodis. ;)
|
Citat:
Jag antar att du bara spelat på "nybörjarnivå" för där är det inte mycket att göra. Jag säger inte att jag är proffs, långt ifrån, snarare amatörspelare eller hobbyspelara eller kalla det vad du vill men jag tyckte det var roligt och gemenskapen i laget vara kanon! |
Citat:
Jared: Menar hon verkligen bordtennis? Är det inte fotboll? |
Citat:
Jag har även hört att det finns vissa som orienterar på natten, med pannlampa. :cool: |
Citat:
Min familj brukade nattorientera ibland, dock föll jag aldrig för det... |
Som gammal hockeymålvakt så är det väl givet vad som står i topp.
Gillar tempot och lite hårda tag där kroppskontakt är tillåten. Lite synd bara att favoriterna och hemmalaget Timrå har startat så trögt i säsongens elitserie. Kanske dags att man remmar på sej grillorna och hjälper till lite, eller kanske inte förresten, det var ju faktiskt drygt 30 år sen man lirade sist :D:D. |
Citat:
|
Ändå en nedvärdering av världens största lagsport (och populäraste). Fotboll är en konst, och den är vacker!
|
Om det nu är en konst så måste man ju kunna uppfatta det på flera olika sätt, annars är det ju inte konst ;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:21. |