![]() |
Sl c6
1 bifogad(e) fil(er)
Jaha, här kommer C6 (eller vad annars det är) till trainz. Orginalet + tillbehör finns på länken: http://www.metrovagon-e.ucoz.ru/
Jag blir då tvungen att dra in nedladningen pga. tillståndsstrul. |
Citat:
|
Den näst högts upp bland den första nedladdningssidan.
|
Citat:
|
Bara en liten fundering, Har du fått tillåtelse av skaparen av modellen att lägga ut din ommålning?
|
Citat:
|
det saknar några kuids var kan man ladda ner dom
|
De ska finnas bland nerladdningarna, någonstans. Har själv laddat ner därifrån, och det funkar bra. Bogeyn finns att ladda ner separat, ska finnas bland några av sidorna.
OT: Nuu.. är man litee.. trött..!:godnatt: |
Citat:
Bara en liten fundering, Har du fått tillåtelse av skaparen av modellen att lägga ut din ommålning? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Borde väl även gälla för ommålningar av samma tåg också, eller...? |
Citat:
|
Citat:
Tycker bara att man ska respektera det som personerna önskar / förbjuder, oavsett vilket land det gäller. |
Citat:
Slik kan flest ha det morro. Om du lar deg hindre av dem, så ihvertfall send den over til meg i en PM, jeg vil gjerne ta en titt på den ^^ |
Jaha, så det verkar som att den inte får läggas ut? Jag har frågat silverwolf om detta, och enligt honom, funkar det finfint. Men då tror nog jag att jag får dra in nedladdningen.
|
jag tycker nog att den som gjort repainten borde be om creators tillåtelse innan han lägger upp den. Om det står så tydligt hade det stått freeware utan förbehåll hade jag förståt ditt val. Men inte när han redan från början motsatt sig det....jag håller med Ekan här det är inte rätt hur mycket vi än vill att alla saker skall vara okej att uploada till 3d-tåg
|
Citat:
Om jag säger så här då, det är inte JAG som försöker sätta käppar i hjulet och vara någon glädjedödare, men betänk om det kommer till kännedom att det här forumet distruberar filer som har förbjudits att laddas upp på andra platser, förstår du då att det kan bli problem för forumet. Man kanske ska strunta i alla "egoister" som tar betalt (paywere) för sina objekt också, och börja använda det här forumet som ett slags "Pirate by" istället. |
Jättefin repaint X2an! Jag föreslår att du (X2an) ska maila den som har gjort originalet och fråga om tillåtelse på Engelska. Så får vi väl hoppas på ett ja. Annars kanske man kan få det via mail/pm till var och en som vill ha? :)
|
Ja, det kan man väl kanske göra, men det blir inga C6 här! Problemet med tillståndet, ja, det hände. Jag ville bara vara vänlig med att lägga ut den, och Silverwolf hjälpte mig med tillståndsinformation. Jag tackar honom. Sen finns det såna som vill ha tillståd, annars skäller man på en, det var därför jag tog bort nedladdningen. Lyckos de andra åtta som fick dessa! Och om jag får tillstånd, tror jag inte att jag ska lägga upp den någonstans.
ps. denna tråd tycker jag att den ska antingen låsas eller tas bort. Den gav tydligen ingen nytta. |
Men kan du inte skicka den med mail till de som vill ha? Är man intresserad kan man väl skicka ett PM till dig med sin mailadress så får man den. Men fråga om tillstånd först! (Se mitt tidigare inlägg) :)
|
Citat:
Jag har ingen lust att se att forumet stängs ner pga att vissa tydligen ger fullständigt faan i vad som är tillåtet och inte, och sen börjar sura för att DOM SJÄLVA har gjort fel. OCH tänker ni sprida icke tillåtet material mellan varandra, så använd PM, och blanda inte in forumet. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:49. |