![]() |
Nordic Train
2 bifogad(e) fil(er)
Här kommer lite screenshots från de ny målad tågen i Nordic Trains logga:
Det är X40 respektive X10 som rullat ut från verkstan. :) En Rc5 finns oxå inne i verkstan + lite 80 tals vagnar. |
Snygga tåg!
X10 skulle vara snyggare med taket i samma blå färg (eller svart tak!). En logga på sidan tror jag skulle se bättre ut, än två!? |
Tack tack :)
Jodå Pierre du har så rätt så! X10:an kommer rulla in i verkstan igen för en ommålning och lite små justeringar :) Tack för tipset oxå! :tumupp: :) |
På vilken bana ska du nu bedriva trafik?
|
Kmj och JBJ :)
Person trafiks tågen blir: X40,X10,Rc5+pass 80tals vagnar. Godstrafriken är under konstruktion då jag inte bestämmt mig vad som ska rulla på rutterna. :) Kan även meddela att samtliga tåg tillhörande person trafiken blev idag klara och rullades ut ur verkstan. |
Citat:
På KMJ har du ju ett Sågverk där det kan köras timmer tåg till. Men där finns även andra industrier på KMJ. |
Citat:
|
En liten uppdatering från Nordic Train: Hemsidan är under uppbyggnad.
En manual för lokförarna kommer att delas ut för tjänstegöring på JBJ. Just nu söker Nordic Train följande personal: Mekaniker,VD,Säkerhetschef,Lokförare,Ommålare,Hems ida Byggare. Intresserad? Hör av dig via pm till mig då. :) |
Citat:
Kostar det att vara medarbetare och vilka 80-talsvagnar har du. |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Bilder på rc5+pass 80 vagnar.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Några idéer...
Vagn: Sätt pilarna, så du får ett tomrum i mitten och sätt Nordic Train loggan där. Gör även loggan aningen mindre! Loket: Gör taket svart eller grått (matchar vagnarna!) och sätt loggan mitt på sidan (samt aningen mindre). För fram o bak på loket, gör en NT-loggan. EDIT: Ett förslag till logga (bilden!)...skickar med bmp-filen i en zip. |
Åh:D Man får tacka så jätte mycket Pierre:D
Tåget rullar in i verkstaden omgående för omålning:) |
Kan du skriva vilket littera vagnarna har.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:52. |