![]() |
Surköpings Lokaltrafik
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag tänkte start ett virtuellt tågbolag som ska heta "Surköpings Lokaltrafik" (Vi kommer köra på den linjen och på "Solberga Lokaltrafik"). Hemsida har jag redan påbörjat, men något release-datum finns dock ej. Jag bifogar några bilder på tåg vi kommer använda: 1. Tunnelbanan på Surköpingslinjen (Plats: HP Gård, Röda linjen) 2. Spårvagnen på Solbergalinjen 3. Interiören (Rätt stavat?) på spårvagnen. |
Kul med ännu ett nytt bolag:)
|
Väldigt roligt med nya bolag! Fast mest kul är det med lite konkurrens
i Solberga. Hoppas allt går väl för dig, Kyriakos! |
Vad hittade du tåget som går på SL?
Föressten när jag försöker köra SL så söker den efter ngn fil som heter typ Acelantrack. |
Alltid roligt med nya tågbolag ^^ Men har bara en fråga, det tåget som går mot "nytorget", var har du fått tag i de? + kan man ändra destenations skyltarna på det? :O!
|
Citat:
|
Aha heehe ^^ Men lite offtropic bara, finns det nått sånt tåg där man kan ändra när man åker :o? (Kanske inte borde frågat det) :P
|
var får man tag i ruten?
|
Citat:
|
Kyriakos: Snygga tåg och roliga rutter du valt! Tycker dock att Surköpings Lokaltrafik är missvisande efter som du kör i Solberga också... Saxat ur annan tråd: "Det här med virtuella tågbolag verkar rätt kul. Kanske man skulle bli VD för Konneks... " Var det nått fel på Konneks?
theodorskold: Varför ska man ändra destination när man åker? Finns nått motorvagnståg där man kan ändra destination efter man avslutat msts (med en bat-fil). Annars kan man ha flera tåg med olika destinatiorer! dd: Både Surköping och Solberga finns på: www.train-sim.com Sök på SLT och Solberga. |
Citat:
http://www.msts-downloads.de/ |
Citat:
Berlin Subway kan ha olika destinationer på skyltarna, och Berlin Subway är till MSTS...:p BTW: Kyriakos, lycka till med det nya bolaget! Älskar bild 1, med tanke på att husen i bakgrunden är samma typ av det som jag bor i. |
Citat:
|
Ny sida
Hej!
Tågen är: Spårvagnen kommer från Stadtbahn U79-rutten (Destinationsskyltarna är redigerade med TgaTool 2). Tunnelbanan kommer jag inte ihåg var man hittar den. Pierre: Det är ju lite missledande, det kan jag hålla med om fast tex jimsoms bolag Karlfors Lokaltrafik kör ju i Solberga under samma namn... Men, detta kanske är en bra idé: Konneks är moderbolaget och Surköpings Lokaltrafik och Solberga Lokaltrafik är dotterbolag..? Men åter till varför jag skickade in ett inlägg: Jag har laddat upp en sida. Adressen är http://web.comhem.se/~u70904388 . Sidan är långt ifrån klar och det går än så länge bara att köpa biljetter och se på realtidsinformation (Har bara hunnit med Solberga-linjernas slutstationer). Glöm inte att menyn "aktiveras" genom att högerklicka med musen. |
Surköping i Solberga...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Har nu gjort lite ändringar på Spårvagnen. Notera "Solbergas lokaltrafik" och "Konneks"... |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:34. |