![]() |
Mitt nya banprojekt
3 bifogad(e) fil(er)
Hej har börjat bygga på en bana i trs2004.
Lite bilder på hur banan ser ut just nu. Leopold. |
Snyggt Leopold!
|
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Har byggt vidare på banan här kommer lite bilder. Leopold. |
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Håller på och bygger på banan varje dag här kommer lite bilder. Leopold. |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Idag gjorde detta loket en tur på banan. Här kommer 2 bilder på loket. Leopold. |
Hej!
Håller på med ombyggnaden av banan. Leopold. |
Citat:
Hoppas det går bra. |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer 2 bilder från banan. Leopold. |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer lite mer bilder från banan. Leopold. |
Trevliga bilder Leopold.
Ett tips vore att göra lite upp och nedsänkningar,lite blandad textur och lite hus och träd så är det lite roligare att både titta och bygga.;) |
Fint att du bygger rutten. En liten tips bara, kan du byta ut stolpar till bryggor så det ser bättre ut.
Lycka till i fortsättningen. |
svenska vagnar
Tja hur får ni tag i svenska vagnar ??
|
Citat:
Sen finns det ju på Svenska tåg 2004-2005'cd-skivorna också, de kan du enklast (!) köpa på NordicSoftSales : www.nordicsoftsales.com Sen har vi DLS också (Download Station), som finns här: http://www.auran.com/TRS2004/DLS.php, men då måste du vara medlem hos Auran (?).. Finns även lite i Downloadsforumet till Trainz här på E-buzz, dock är det mesta ommålningar, d.v.s du måste ha orginalet som finns på de andra ställena jag berättade om, för att få dessa att funka! |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Idag så sattes SJ Rc6 1338 i trafik på banan loket har försetts med txloggor på sidorna då det kommer att användas i timmer trafik. Leopold. |
Hej!
Jag har börjat att bygga på en ny godsbangård för godståg bilder kommer senare. Leopold. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:30. |