![]() |
Mitt trainz railroad 2006 kraschar...
Mitt TRS 2006 kraschar så fort jag har installerat Rcloket v1 i Content managern. Vad kan det bero på? Mvh Johnny
|
Du får gärna beskriva lite mer ingående vad som händer.
|
1. Jag installerar Trs 2006
2. Jag laddar ner rcloket v1 från Members area 3. Jag går till CMP och laddar in rcloket 4. Jag installerar rcloket 5. Jag försöker starta spelet, då kraschar alltsammans alltså hela trs 2006 6. Det går inte att spela och inte öppna cmp heller som gick nyss att köra 7. Jag blir förbannad och installerar av spelet 8. Jag installerar på spelet igen 9. Jag laddar ner rc loket v1 från Members area 10. Jag installerar rcloket 11. Jag försöker starta spelet då kraschar alltsammans hela trs 2006 12. Och då går det inte att öppna cmp eller spela Jag tror att problemet är att jag försökte installera några built in grejer till rcloket Det var nämligen så att igår installerade jag både rc v1 och betan Men ingen av dom dök upp i TRS då modifierade jag allt som tillhörde dessa rclok Och sen försökte jag spela och då kraschade spelet för första gången. Men idag efter ominstallationen har jag bara laddat ner Rc v1 och installerat saker som behöver modifieras, inga built in saker alltså. Men ändå kraschar spelet. Mvh Johnny Nilsson |
Rc-loket är gjort för TS09 och inte för TRS2006.
För att få in henne i TRS2006. Så måste man först installera henne i TS09. Sen gå in i alla configar, som följer med och ändra i trainz-built från 2.9 till 2.5 eller vilket nr. det nu var. TRS2006 läser bara av, upp till 2.5 och inte den versionen som Rc-loket har. |
Aha aj aj aj aj aj aj aj då, det var inte bra, men men. mvh Johnny Nilsson
|
Jag visste inte att det bara fanns en trs 09. mvh Johnny
|
Men om det bara är att ändra en enda sak i varje config, varför kan inte någon då göra det och lägga upp loket till Members Area så att vi som fortfarande har TRS2006 och planerar att fortsätta med det i framtiden också får ta del av detta lok?;)
|
Citat:
När jag har varit och pillat i configen och sedan installerat i TRS2006. Så får jag en massa röda utropstecken och jag tror inte, att dom ansvariga för CW-projektet. Har någon lust, att sälja på oss ett lok. Som får en massa felmeddelanden och eventuellt får TRS2006 att kracha. Om nu mitt TRS2006, skulle kracha p.g.a. att jag har pillat i mina configar. Så får jag skylla mig själv och kan inte belasta dom ansvariga för CW-projektet för detta. Skulle däremot dom ansvariga lägga upp loket för TRS2006, med dessa felmeddelanden. Så kan jag tänka mig, att dom skulle få en jäkla massa skit för detta. Om TRS2006 skulle börja kracha för loket skull. |
Sant, sant. Nåja, jag får väl nöja mig med loket i RS.:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:44. |