![]() |
Vad pågår här???
1 bifogad(e) fil(er)
Jag har fortfarnde ett intrång från Facebook när jag skall redigera ett inlägg. Är detta inget man , som moderater, kan ta tag i och bara "försvinna". Att Facebook har en agressiv marknadsföringspolicy det vet vi men att dom är inne och kladdar i vårt forum stör mig!!!!!!!!!!!
|
Jag vet inte vad som hänt. Men det som har hänt gillar inte jag heller. Det är nog bara Fredrik som kan svara på detta.
EDIT: Det skulle vara väldigt skönt att slippa Facebook på vårt forum. Jag själv har försökt att säga upp mitt gamla konto hos dom, men jag får ändå meddelanden från sk. vänner som jag aldrig har haft någon kontakt med. Och aldrig har jag vetat om att jag hade dessa vänner heller. |
Jag har för länge sedan (över 1 år sedan) lagt in att man kan "gilla" en tråd. Är man inte med i Facebook behöver man helt enkelt inte bry sig om knappen.
|
Citat:
|
Det verkar vara lite olika var denna knapp lägger sig beroende på vilken webbläsare man använder (kanske kan vara personliga inställningar också?). Hos mig så lägger sig knappen till höger i Google Chrome, men mitt i och en bit upp i Internet Explorer.
Har flera detta problem? |
Ska undersöka. Lan, vad kör du för webläsare när den lägger sig över edit-knappen?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:33. |