![]() |
Vhj
Hej!
Vad hände med rutten VHJ? Finns den för nedladdning någonstans? MVH Ante |
Detta undrar jag ochså.
Tacksam för svar... |
Nej, rutten VHJ finns f n inte för nedladdning, dels p g a alla buggar som uppdagades (främst då Broken coupler samt en massa felaktiga signaler, både vad gällde placering och signalbesked samt alla saknade consists) dels för att rutten släpptes "för snabbt" med en krånglig ruttinstallation som följd.
Det sista jag hörde var att Pursche skulle omarbeta signalerna, men sedan vt jag inget mer. Men kontakta Magnus Edman så kanske ni får svar... Mer information finns i denna tråd: http://217.197.57.186/forum/showthre...9048#post49048 |
Jag har inte jobbat med msts på länge. Det finns ingen tid över under sommaren. Jag skrev ett mail en gång och frågade om jag fick ändra signalerna och lägga ut en patch. något svar fick jag aldrig men har för mig att det stod här på forumet att 'det inte borde vara något problem'. Ett svar som inte riktigt tillfredställde mig vid den tidpunkten. Jag skall se om jag har VHJ på någon cd-skiva här hemma för på datorn finns den inte efter en omformatering i våras.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:34. |