Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-01, 02:39   #265
SVoyager
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
Talking

Tack alla för kommentärer

För att svara allas frågorna. Ja, man kan fortfarande ändra destinations texten som man kan gör just nu (så att AI kan ändra destination) men också finns med tumhjulen. Så, om ni är lat kan ni använda det gamla metoder men det är bättre att skriva ut stations listan och ställa in den rätt kod hehe.

»Kommer det vara möjligt att programmera egna destinationer på skylten eller finns det endast "inbyggda" ?!

Med tumhjulen kan man bara använda det inbyggda men det är lätt att redigera det. Behöver bara att öppna en text fil och skriva den nya stations namn med sin kod.

»Det enda jag ser som är litet fel är att destinationerna Norsborg och Fruängen har liten bokstav i början, norsborg och fruängen. Borde vara Norsborg och Fruängen.
»Han har väl varit lite lat på natten där och inte orkat skriva med stora bokstäver, som jag inte heller alltid gör..

Hehe, just det!!! det var kl5 och min huvud följde inte längre hehe. Men det var bara en snabb test för jag vet inte om jag använde den rätt kod. Jag ska snart ha den ricktiga listan så jag vill använda den ricktig kod för varje station.

Jag kan tyvärr inte använda det svenska bokstaverna (å,ä,ö). När jag försöker att använda dem, TRS visar en "?" istället.... så jag ska använda a,a,o istället.

mvh!
SV
SVoyager besöker inte forumet just nu   Svara med citat