Ämne: mer film
Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-01, 18:22   #42
Håmacon
Medlem

Reg.datum: Mar 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av melin1971
om du får problem med att lägga in eldaren så säg till. och glöm inte att lägga in han i båda loken. alltså om du har köpt både grön och röd. jag åkte på att import två gånger innan de funkade av nån anledning. men loken är värt allt strul. själv har jag införskaffat mig lite tyska lok. ska filma lite med dem med.
Ja, jag har lite problem med eldaren. Helst skulle jag vilja stoppa in honom i fyren och stänga luckan om jag nu bara kunde komma så långt...

Jag har importerat i flera omgångar men inget tycks hjälpa. Sista gången låste sig Trainz helt och hållet vid den efterföljande uppstarten, något som inte hänt på åratal. Ganska rolig är tillverkarens uppmaning att läsa readme-filen som med följer CD-n. Nu är det bara det att jag inte fått någon CD. Ett annat alternativ skulle vara att läsa readme-filen som skulle medfölja eldaren. Någon sådan fil fanns givetvis inte där heller...

Nu tänker jag gå ut på balkongen och träna lite primalskrik och sedan skall jag ta mig något kallt och skummande.

Håkan