Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-24, 22:30   #311
SVoyager
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av HemuleN
-Patrik Thomaeus (HemuleN)
Woops hehe. Namn listan var också beta hehe. skämtar!

Citat:
Ursprungligen postat av vfp420b
Väldigt efterlängtat och bra måste jag säga!

Får bara ställa en kort fråga, är det något av mina alster med på denna måntro?! (Inte för att jag är sån att jag vill det jättemycket utan bara undrar), tänker främst på listan över destinationer och ljuden med t. ex Accelerationsljudet och Skärmarbrink-ljudet med slutstation etc..?!
Nej, tyvärr. finns ingen accelerationsljud. Sparkfot skickat mig en länk till destinations kod listan och slutstation ljudet är också från Sparkfot.

Citat:
Ursprungligen postat av Sparkfot
Svoyager: Går det att ändra så att man kan få Å,Ä,Ö på destinationerna oxå? Eftersom du inte innehaver ett svenskt tagentbord så kan det ju vara svårt för dig att göra det?. I.ö så är det en fin ny version av modellen
Tyvärr är det omöjligt att göra. Skript språket förstår inte det speciell "å,ä,ö" bokstaver. Om du skriver en "Å" ska det visar "?" i trs jag kan inte fixa det tyvärr.
Jag har ett svenskt tangentbord (åååå ääää ööö) . Har köpte ett online via ett svenskt företag.

Citat:
Ursprungligen postat av vfp420b
Hoppas ni mottagar lite kritik!
Tåget är svårbromsat tycker jag, alltså, det tar väldigt lång tid innan det bromsar, så man åker förbi stationen och bara stannar utanför, även om man bromsar i tid..
Tack, jag ska försöka att veta mer om det och ser vad jag måste ändra!

Kul att veta att ni gillar nya versionen!!
SV
SVoyager besöker inte forumet just nu   Svara med citat