Hmmm, undras vem det är som är "gnällspik"! Det var ju knappast på ditt inlägg jag svarade eller som du kanske vill tolka det, "anmärkte eller gnällde" på men tydligen tar du lätt åt dig. Att jag sen skrev att visst är det snyggt verkar du ju inte ens bry dig om. Ingenstans skrev jag heller att det var fel att göra en sådan ommålning eller liknande.
Daniel R skrev "Snyggt, verkar inte vara alltför långt från en T23:a, eller vad Tp nu heter i sin normalspåriga version."
Det var detta jag svarade på, det verkar som om en del av er som sysslar med MSTS inte tål det minsta, skulle man som nu bidra med några exaktare upplysningar om något så tolkas det som gnäll och folk bli kinkiga. Anledningen till mitt inlägg var att jag ville hjälpa till utifall att det kanske finns en del yngre järnvägsintresserade som kanske inte är så hemma i littera och fordonstyper. Daniel R skrev ju på ett sådant sätt som om han inte var riktigt säker på hur T23 såg ut och därför ville jag bidra med en bild och lite info om skillnaderna. Det var ju givetvis fel av mig, så dumt att försöka förmedla lite upplysningar.
Sista gången jag försökte bidra med något i detta forumet, så gnällspik kan du vara själv.
Lasse
|