Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-01, 19:44   #786
SVoyager
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
Standard

om tyfon ljud, jag trodde att den var loud, speciellt när man jämför den med det gamla ljud!

om stolpar som är vita, kan du skicka en screenshot till mig av dem. Det är möjligt att en små del är vit. Jag har "exported" hela modellen igen och det finns så mycket delar att det är möjligt att jag har inte sett buggen.

(när jag exporterar, måste jag ta modellen från 3dsmax och sen över till gmax och sen till trainz .im format. När jag exporterar över till gmax finns det några små saker som går illa. t.ex. delar av tåget blir vit. Så varje gång måste jag kolla varje små delar av tåget för att ser om den är okej eller blir vit. Möjligt att jag har inte sett allt!).

Om din tyfon ljud fungerar inte kan du först försöka att ta bort tåget på din layout och sätt den tillbacks. delete the train on the layout and put it back. Om det fixar inte, då, som sa, måste du ta bort hela tåget via att söka för min kuid 171003 och sen installera 1.1 igen!

Skyltarna som inte stänger på M delen kan vara normalt. Fungerar i 2006 bara. Jag provar nånting med 2004 och dörrarna i v1.1, om dem alltid fungerar med AI ska det vara en bra nyhet och det ska inte finnas nån skillnad med dörrarna i 2004 och 2006 med v1.2 och saker som är "depandant" av dörrarna i 2004 (t.ex. m del skyltar som stänger av) ska fungera lika bra i 2004 än i 2006.
SVoyager besöker inte forumet just nu   Svara med citat