Visa ett inlägg
Gammal 2002-07-15, 23:52   #15
Janne
STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

Hej Pierre,
Citat:
quote:
Ni får ursäkta att jag säger detta, men ett flertal på detta forum (inkl. jag!) har fått för oss att Admin gillar Trainz mer än MSTS.
Att få för sig något betyder ju inte att det automatiskt är sant.
Citat:
quote:
Och eftersom det är ett flertal (och inte nån enstaka person), så måste det finnas nått som gör att vi tänker på detta sätt.
Att fler får för sig någonting betyder inte automatiskt att det blir mera sant.
Citat:
quote:
Detta kan ju bero på att Emges börjat göra modeller för Trainz (och självklart ska han göra modellerna för det sim/spel han gillar!).
Emges byggde modeller för MSTS i över ett år innan han började bygga för Trainz. Hörde du någon gång någon som kritiserade honom för det?
Citat:
quote:
Men jag har också märkt att så fort nån sagt nått negativt om Trainz har det blivit ett herrans liv. Även jag blev "snällt" tillsagd (att det fanns andra forum!), när jag yttrade mig i denna fråga. Och jag sa inget grovt om Trainz!
Ja, det är inte så konstigt att admin reagerar. Admin skulle reagera likadant om någon sa något ofördelaktigt om MSTS också. Det är ingen skillnad.

Admin har inte startat debatten om vilken leksak som är bäst eller sämst. Däremot vill admin gärna att vi slutar med det för det leder ingen annanstans än till osämja. Kan vi inte lägga ner det här nu?

/Janne
Janne besöker inte forumet just nu