"Han som svarade verkar Helt bakom flötet så att säga. Verkar som du fick lite stöd av en annan person senare dock.
Såg också att Dustin svarade, men inte på ditt ärende??
Hoppas det löser sig snart och du kan få en ny tv."
Ja, han verkar inte ha alla celler hemma eller tappat en skruv eller två!????
Jag hoppades att nån på Dustin som hänger på det forumet skulle svara och när dom gör det, så svarar dom inte på mitt ärende. Mycket dåligt!!!!
"Klart en 40" LCD-TV inte tål så många palltransporter. Men Dustin skall/bör sköta all kundkontakt för att senare vidarebefodra till sin anlitade servicefirma. Dustin verkar tydligen avsäga sig ansvaret för att prata med kunden i samband med reparation och service och lägga det ansvaret på servicefirman istället."
Precis vad jag tycker också! Dustin Home borde sköta kontakten med servicefirman, det borde inte kunden göra. Men tv´n är det ju bra att man kan skicka direkt till servicefirman. Kan inte vara bra med en massa onödiga transporter...
Jag har aldrig beskyllt Dustin Home för att slavat bort tv´n. Det enda jag tyckt varit dåligt ifrån deras sida, är att dom inte brytt sig om att en kund fått problem med en vara dom sålt.
Nu har jag dock fått kontakt med en bra person på kundservicen hos Dustin Home som lovat att hjälpa mig i ärendet. Han har agerat mycket korrekt och inget försökt slingra sig eller pratat i gåtor med mig. Stor heder åt honom!
Senast redigerad av Pierre den 2007-09-27 klockan 16:41.
|