Hej
Ja som sagt så har det inte hänt så mycket på denna rutt...Om vi tar det i rätt ordning:
1. Jag pajade högerhanden
2. Har fått jobb numera där jag är hemifrån från ca 08:30 till 18:00 och vissa dagar så är jag inte hemma förrän 19:50 ca och då förstår nog alla att man inte hinner med annat än jobb, äta och sova i princip. Sen så jobbar jag även helger emellanåt och de helger som jag är ledig vill jag tillbringa med kompisar, familj med mera.
3. Jag har ett hus som skall underhållas, hus som jag hyr, men hyresvärden gör inte ett skit här, så jag får göra det mesta själv, givetvis mot hyresavdrag då och det är knappt det hinns med på grund av ovanstående. Har en stor renovering på G just nu, skall bygga om förrådet till tvättstuga.
4. Intresset för MSTS och tågsimulator har väl svalnat efterhand och just nu är det väl nere på noll...Men det kanske kommer tillbaka. Ev så kommer jag att fortsätta med denna de dagar jag ej jobbar på jobb eller jobbar med huset eller umgås med familj eller vänner. "Dygnet skulle haft mer än 24 timmar"
MEN är det någon som verkligen vill fortsätta på denna uppdatering så är den välkommen med en förfrågan, då får man ju även fråga Hawk som är upphovsman till denna rutt.
MVH Kenneth