Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-19, 10:33   #19
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Låter gott.
Full förståelse, att koll med övriga från STW behövs.

Har annars tagit en koll på dom båda skivorna.

Svenska TÅG 2004.

Bara STW matrial + några hus av Tom-sa.

Dom flesta lok, vagnar och vissa övriga objekt från skivan, finns redan för nedladdning hos STW. Men många utav vagnarna, har blivit uppdaterade för last och passagerarstöd och är då med på skivan Svenska Tåg 2005 istället.

Svenska Tåg 2005.

Adam Wojcieszyk. Ej aktiv längre, tror jag. Skapare till Reginan. Reginan finns redan för nedladdning på forumet.

Björn (tufftuff). Har inte hört något från honom, sen förra året. Aktiv ?. Hans tidigare matrial. Ångloket, vändskivan och vattentornet Hallsberg fanns för nedladdning på gamla Svenska 3D-tågs sida. Då hans tidigare matrial har funnits för nedladdning. Så tror jag att han ej, har något emot att 80-talsvagnarna blir det också. Hans konferansvagnar finns ju tillgängliga på DLS.

Gertjan van Harskamps X2000 och tankvagnar finns på DLS.

Jarmo Puntanens träd fanns också för nedladdning på gamla sidan Svenska 3D-tåg. Så där borde det också vara OK.

Jörgen Brandsborgs lokstall och vändskiva har jag för mig. Finns för nedladdning på DLS.

Karl-Arthur Hyllman (lokkalle). Hans grejer, finns redan på STW-sidan.

Magnus Pohls hus. Dessa fanns också på gamla sidan Svenska 3D-tåg. Så där borde det också vara OK.

Mats Hemming grejer, finns också på STW-sidan.

Sen är det bara era egna grejer från STW, kvar på skivan.

Om det är utrymmesbrist och risk för att dra ned på eran bandbredd. Varför inte isåfall. Att var och en av er, lägger upp sitt matrial på DLS istället?

Skulle vara intressant, att höra Banbyggarnas åsikt i fallet. Om dom är intresserad, av att lägga upp allt matrial på sin sida.

Senast redigerad av Fredrik den 2008-07-19 klockan 10:40.
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat