Ja, det är otroligt, i första vändan lämmnade vi burken till en firma som vi inte har alltför fina erfarenheter av, men vårat ordinarie dataproffs var på semester så... Iaf, de höll på i ca 2 veckor och sa "Det finns inget fel i datorn, däremot hittade vi ett virus". På två veckor, ett virus som jag hade hittat själv... Nåja, in igen med burken, nu till en bättre firma. Han höll på i en vecka och trodde att han hade löst det. Men det första burken gjorde, var att visa upp en fin blåskräm. Jag testade lite och var ganska säker på att det var fel på minnet. För datorn funkade bra om den bara fick stå, men direkt man började arbeta krashade den. Så vi fick helt enkelt lämmna in den igen. Igår när jag hämtade den fick vi veta att de inte hade lyckats hitta något fel, så de tog isär datorn bit för bit och satte ihop den. Han trodde att ett minna kanske satt lite löst... Så antingen var det det som var felet, eller så var det fel på moderkortet eller minnet. Så jag var ganska nervös när jag testade. Men nu funkar det perfekt, och det känns bra...