Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-18, 10:59   #10
GBGtram
Medlem

Reg.datum: Jun 2009
Exclamation Hej igen

Jo de jag skrev kanske inte va bästa rubriken men mitt Trainz har så mkt FEL error bara sådär rätt uppå ner så man typ blir tokig eller ja arg iallafall..
Felen kom rätt plötsligt å vad jag vet har jag varken märkt eller rört ex: Driver Command , jag hade bara då installerat Lans GS M31 som inte riktigt vill fungera ( nr 380 hytten)
men sedan så har min senssion på GBG City försvunnit å sånt tar jag ju inte bort frivilligt, så jag gjorde en ny senssion och skulle lägga till MC tram route å de va då jag såg att min Driver command sa error ( se bilden).! Så jag här inte tagit bort något.

Jag kommer nu att visa bilder på en del fel medellanden och error saker:
Om det är att min databas behövs repareras hur gör jag då?
BILDER PÅ ERROR/FEL

1 bilden: Min Driver Command : ( revert to Orginal) revertade jag till orginal igår och på CMP säger den att Driver C... e oki.. men i spelet får jag upp denna ruta.

2 Bilden på ca: alla mina Svenska material som SV. Spåren, byggnader mm har ett rött utropstecknen å här e Felmeddelandet, de står likvärdigt på alla Error rutor. Jag e inte 100 men för mig känns de som att den rutan betyder att jag ska flytta svenska tåg mappen in till TR2006 någon stans?

hmm jag tror att jag kommer med fler bilder å något mer fel annars va dessa 2 de största felen för mig hoppas att någon kan lösa detta
Bifogade bilder
Filtyp: jpg FEL.jpg (50.1 KB, 217 visningar)
Filtyp: jpg FEL2.jpg (151.1 KB, 218 visningar)
Filtyp: jpg FEL3.jpg (61.2 KB, 211 visningar)
Filtyp: jpg FEL4.jpg (106.1 KB, 207 visningar)

-En av grundarna-
Markus

Konduktör på Ringlinien
Rangerförare på Spôrvägen

Senast redigerad av GBGtram den 2009-10-18 klockan 12:04.
GBGtram besöker inte forumet just nu   Svara med citat