Citat:
Ursprungligen postat av Pierre
Ja, nu har det hänt lite (vet inte om nån är inrtresserad!?)...
Hon som mailat mig och ville jag skulle skicka grejerna har jag fått svar av. Nu är det så att hon bor i Kanada och vill ha Xboxen skickad till sin vän i Afrika. Hon ville jag skulle ta reda på vad fraktkostnaden blir och maila henne och sen skulle hon överföra pengarna.
Först trodde jag hon skämta eller att nån annan drev med mig. Detta har man ju inte vart med om förut! Men jag kollade med posten och frakten skulle gå på 1230kr. Maila henne och bad henne sätta in det och resten på mitt konto.
Nu har jag fått tre mail av Royal Bank of Canada. Men som jag fattar, så håller dom på pengarna tills jag skickat varan (antagligen för att skydda sin kund). Men hur ska jag kunna skicka nått utan pengar? Och jag vill inte skicka nått innan jag fått pengarna på kontot. Tänk om det blir nått fel. Hon får säkert igen sina pengar och hennes vän får xboxen, men vad får jag!??????
Jag har också nyss vart ut på min bank och där kan man inte se att några pengar är på väg från Kanada!
Har mailat henne om detta, vi får se vad som händer...forsättning följer...
|
Jisses vad skumt det låter

En kvinna i Canada vill skicka ett stort x-box paket till sin kompis i Afrika? Aja, du får se vad hon svarar nu