Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-18, 00:19   #3190
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lan Visa inlägg
Du är en mästare på "vädring" - jag kan tryggt bygga vidare i "leveransskick" med "styckbara" texturer så ser du till att dom ser använda ut. Passar mig bra eftersom jag har lättare för rena texturer. Om du behöver veta var mappningar är gjorda på texturen så hör av dig till mig så kan jag ordna en bild. (speciera bara vilken detalj på modellen!).

Om du vill ladda upp dina alster så är det fullt OK, använd gärna eget kuid!

Fortsätt din kulturinsats i nedskitningen och väderbitningens tjänst! Du behövs!
Tack för vänliga ord .

Jorå, har "skitgubbarna" på långtidskontrakt, så dom står redo för allt nytt som jag skickar på dom att göra .

Just nu så håller dom på med div. finjusteringar på tak, boggier, gultoning av lyktglas mm.
Sen missuppfattade dom nog en sak, jag sa åt dom att hytten skulle "blånderas" en aning, då stack dom iväg å jagade ljushåriga brudar istället, åhåjaja , så det ska också göras.

Så fort dom har gjort allt klart, så kan man sätta henne på downloadsspåret med nya kuids på allt dom har härjat med.

PS. Har bara betan inst. på skrotdatorn, det är därför som hon har slutat "röka" .
Bifogade bilder
Filtyp: jpg unnamed_20100517_0019.jpg (158.2 KB, 221 visningar)
Filtyp: jpg unnamed_20100517_0020.jpg (137.8 KB, 221 visningar)
Filtyp: jpg unnamed_20100517_0021.jpg (165.1 KB, 220 visningar)