Citat:
Ursprungligen postat av svenolov
LAn, nu tänkte jag inte så mycket på multiplayer, utan mera på att de som har TS2009 och är nöjd med den behöver inte alls känna sig på sidan om. De kan lungt använda det som vi utvecklar i TS2010 miljön.
Det unika som har hänt nu, med SP4-patchen för TS2009, är t.o.m. att man kan installera rutter som är byggda i TS2010!! Det är unikt och har aldrig hänt tidigare i Trainz-historien, vad jag vet. Och det har väl aldrig hänt med något annat program heller.
|
Precis så svenolov.
Personligen är jag inte intresserad av MP, och kommer troligen inte att använda det. För dom som är intresserade kan det nog vara en höjdare. Och vad jag förstod så var Multiplayer bara för beta testning än.
Men att Ts 2009 och 2010 nu är lika är mycket bra. Man kan använda allt nytt som kommer till 2010 i 2009.
Jag har båda spelen och Sp4 till 2009. 2010 är uppdaterad till build 44088. Men jag föredrar 2009. Det fungerar nu perfekt för min del. Bättre än Ts 2010 åtminstone för mig. Efter installtionen av Sp4 Går trainz klockrent för mig.