Visa ett inlägg
Gammal 2010-12-09, 21:46   #43
Mawkish
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 562
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier Train Visa inlägg
Hej! Intressant, kan inget om script och animeringar, men ifall skjutdörren skulle animeras med "T" så kommer man inte kunna öppna dörren på en bangård t.ex. utan endast vid perronger. Fast det kanske går att ändra på?
Jopp det är precis det jag är ute efter att man ska kunna öppna dörrarna där man själv känner för det och på något sätt så måste ju ett event triggas när man trycker på T som talar om att dörrarna ska öppnas på en personvagn eller att en vagn ska lastas(detta borde ju även ske om man inte är precis vid en perrong bara att det stoppas om olika krav inte är uppfyllda som tex att hastighet>0 pos x,y,z=perrong markör) så att jag kan utnyttja T utan att ta hänsyn till perrong kravet. Får sätta wikileaks i arbete för att få ut de väl bervarade hemligheterna från railsim.com
__________________
Försöker bygga Älvsjö godsbangård men svär mest över UVW mappning.
Mawkish besöker inte forumet just nu   Svara med citat