Ämne: Diverse
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-07, 00:31   #1
Andreas
Medlem

Reg.datum: Jul 2008
Skicka ett meddelande via MSN till Andreas Skicka ett meddelande via Skype™ till Andreas
Standard Diverse

Hej!

Sen jag uppdaterade till 2010 så har jag fått en hel del problem, och jag undrar om dessa går att lösa.

* Vägskydden - Alla fungerar som det ska, men man kan inte placera ut någon övergång? Den är rödmarkerad i spelet och det går inte att markera den och placera ut den.

* Luftledning - Innan körde jag alltid med något som kallades för "cat wire" när jag satte ut strömmen för tågen. Men jag har installerat STWs luftledningspaket, men tydligen finns inte "cat wire" med där. Kan inte heller hitta det i CM.
Är det jag som har missförstått att dessa är svenska eller har jag rätt att de är svenska men inte finns i spelet? Finns inte på DLS heller.

* Tillbehör som är gjorda för 2009 och neråt. När jag körde med 2009 gick det utmärkt att köra med saker som var från 2006/2004, dock så var dessa rödmarkerade i spelet, men man kunde ändå använda dem.
Nu i 2010 är dem rödmarkerade, men man kan inte använda dem? Varför kan man inte det? Ska inte 2010 vara bakåt komponerat så man kan använda äldre produkter som man kunde göra i 2009?

Blogg : http://oxiepagen.wordpress.com
Andreas besöker inte forumet just nu  
Svara med citat