Som forummedlemmar är det väl fullt relevant att man reagerar om man tycker att saker inte går till på ett sätt som man kunde förvänta sig.
Som god administratör, så skulle du Janne, på ett tidigt stadium artigt påpekat att nu håller den här tråden att glida över på ett helt annat ämne, var snälla och skapa en ny tråd. Det gjorde du inte. Du var själv med-debattör hela tiden.
När tråden stängdes, så borde du har talat om varför tråden stängdes. Det gjorde du inte heller.
Det är min personliga uppfattning.
Ingen har väl vid något tillfälle påstått att det skulle vara enkelt att bygga 3D-modeller. Full respekt och beundran för er som gör det. Men, det gör väl en ide om att samarbeta bara ännu mer logisk.
Även om min grundtanke att dela 3D-geometrierna inte skulle hålla, så är det ovillkorligen ett arbete innan man kan börja göra modell som är fullt möjligt att samarbeta runt. Samma sak med landskap, byggnader o annat.
Emges, jag ber om ursäkt för att jag inledningsvis i din tråd inte tänkte på att starta en ny tråd runt detta. Hoppas du godtar min ursäkt.
__________________________________________________ __
_____/Mats A