Ja, Janne!
Jag har förstått att jag inte står högt i kurs hos dig. Och det bryr jag mig inte om, för tycker man att nått är fel ska man väl kunna få säga det också. Eller kunna tala om en idé eller ett förslag.
Däremot tycker jag att du som admin ska lyssna och bry dig om dina forummedlemmar. När en admin slutar bry sig om sina medlemmar, då är något galet!
Jag har inte sagt att det är lätt att konvertera ifrån Trainz till MSTS eller tvärtom. Jag har bara sagt att det inte kan vara omöjligt att göra det. Ni har ju faktiskt konverterat ett flertal tåg till Trainz. Dessutom var det ju meningen att samarbetet skulle främst gälla skapandet av nya modeller. Och i sånna fall skulle dom som bygger för Trainz fortsätta med det. Det skulle inte betyda att ni ska göra modeller till båda spelen!
Jag förstår verkligen inte varför du blir så upprörd, över frågan om ett samarbete????? Man kan väl få diskutera det iallafall, det är väl inte farligt?
Som jag sagt förut är det här vad jag tror och tycker. Jag talar bara för mig själv och inte för andra.
http://pirpen.cjb.net/