Visa ett inlägg
Gammal 2002-12-26, 00:05   #20
Janne
STW-member

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via Yahoo till Janne
Standard

Jag svarar så gärna så. Och jag svarar som jag svarade Pson.

Jag tror att det beror på att STW just nu endast gör saker till Trainz som gör att konverteringen går åt ena hållet. Mest konverterar vi eller bygger till Trainz sådant som Mats tidigare byggt.

Mats är helt uppslukad av sitt pluggande och har egentligen bara jullovet att spendera på att bygga och Fredrik och jag har begränsad tid till vårt förfogande. Vi får se vad som händer i framtiden - och då handlar det återigen om hur mycket tid vi kan lägga ner på det här.

Sen tycker jag det blir himla komiskt när du säger att "När en admin slutar bry sig om sina medlemmar, då är något galet!" Om jag säger att jag lägger ner mellan 4-5 timmar VARJE dag på forummmedlemmarna - tycker du då att jag slutat bry mig om dem? Hur många timmar lägger du ner av ditt liv för forummedlemmarna?

Det jag tycker sällsynt illa om är när vi som bygger modeller ska behöva stå till svars för att vi inte konverterar till MSTS! Allt prat om samarbete ikväll har enbart rört möjligheten att få fler modeller till MSTS.

Och nej, jag har inget emot dig personligen Pierre, jag har inga problem med att hålla ording på sak och person. Tror du det så känner du mig dåligt.

/Janne
Janne besöker inte forumet just nu