Jag kan ha missuppfattat dig, Janne. Och då ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Men du skrev faktiskt: "Pierre, jag bryr mig väldigt lite om vad du tycker om låsningen" och då tog jag för givet att du inte brydde dig om nått jag har att säga.
Och eftersom jag räknar mig själv som forummedlem och du du skriver att du inte bryr dig om vad jag har att säga så trodde jag att du då inte bryr dig om medlemmarna (eller vissa av dom). Jag fick den uppfattningen!
Och jag förstår allt att du lägger ner mycket tid i forumet (som övriga admins). Och det är jag tacksam för, men jag förstår inte varför du skriver: "Hur många timmar lägger du ner av ditt liv för forummedlemmarna?" Jag är väl inte någon administratör? Och om man tagit på sig den uppgiften, så är man väl införstådd i att man får offra mycket tid på forumet. Eller har jag fel?
Jag kan ärligt svara att jag lägger ner ett antal timmar på forumet varje vecka och försöker hjälpa andra (när jag kan!). Så klart lägger jag inte ner lika mycket tid som du, men åtskilliga timmar blir det.
Jag har inget emot eller ser nått fel i att det konverteras till Trainz. Men jag önskar att det kunde göras (på nått sätt) åt båda hållen.
Jag hoppas att vi nån gång i framtiden kan få igång en vettig diskution om ett samarbete. Tyvärr så fungerade inte att diskutera detta nu. Så nu lägger jag ner det!
http://pirpen.cjb.net/