Citat:
Ursprungligen postat av rac_hammer
Jag kan börja med att säga att jag tror itne trainz dör ut...tror vi trogna spelare lär fortsätta...jag menar till och med jag kom tillbaka efter nästan 2 år borta från det....  jag har för avsikt att fixa lite nya saker till forumet då och då som jag brukade göra  men jag hoppas inte ni/vi som är här slänger in handduken för det vore tråkigt.... jag menar vi gillar ju alla att köra tåg och bygga tågbanor  så varför sluta?
|
Nääe, slänga in handuken är inte på tal, inte för mej i alla fall.
Trainzandet är ju lite som en kronisk sjukdom, det går aldrig över (å tur är väl det).
Sen att vissa delar av det man pysslar med i Trainz kan ha sina svackor, det är väl kanske inte så konstigt.
T.ex mitt kladdande på allt, ibland blir det så mycket, att man nästan glömmer bort hur man kör tågen, haha.
Sen kan man ju inte förneka, att få lite creeds/respons för det man gör, sporrar ju till att göra ännu mer (så känner väl du oxå [och alla andra som bjuder på sina alster], kan jag tro).
Man kan ju göra en enkel gämförelse:
Lägg ner hela din själ å hjärta å laga en riktigt god måltid och bjud på.
Efter maten klappar sej matgästerna belåtet på magen, rapar (och släpper en å annan fjärt

), för att få plats med efterrätten, som dom sen bara vräker i sej (inte det minsta korn kvar till katten att slicka rent på faten ens).
Efteråt reser sej all upp och går, utan att ens viska TACK.
Hur j*vla kul är det att bjuda på middag då, och blir du sugen att göra det fler gånger!!??