Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-06, 19:08   #746
Jonmpa
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Jonmpa
Smile

Då tar vi och går igenom från början till slut vad jag gjort och hur jag gjort det:

1. Train update
2. MSTS bin 1.8
3. Newroads 4.2(Även Xtracks i Xp, Missade den i Windows 7 verkar det som)
4. Tsection.dat 4.4 flyttade jag till Global
5. Scalerail common textures installeras automatiskt under: Train simulator/routes, Detta ändrade jag till Global eftersom det står så att dom ska in under Global
6. Installerade tvärbanan körde install me.bat, Vilken funkar så länge man kör den från installationsprogrammet så vitt jag kan förstå i w7 alltså, Körde den 5 gånger, Sedan provade jag att köra från installationsplatsen, Men det gick inte i w7
7. Installerade Stockholm route under automatiskt valda katalogen sedan körde jag installme som funkade från installtionsprogrammet, Men inte sedan från installationskatalogen i w7
8. Installerade Xtracks 3.20 i Windows 7
Gjorde samma sak i Windows xp, Men där fungerar det att köra installme även ifrån installationskatalogerna
9. Sist installerade jag: Alla Scalerail texturerna och dom lägger sig automatiskt under: Routesmappen, Inte globalmappen konstigt nog tycker jag, Kan det vara här felet är?
10. Sist installerade jag Scalerail 1.77 och standard track profile med autoval av landingsplats
Ja det är vad jag har gjort det i runda drag, Ser ni något fel som jag gjort? Eller är det n
Något jag missat: Installerar Scalerail 1.77 och välja modern och utan val av track profile månne? Fast nu kom jag på: Punkt 10 har jag bara gjort på w7, Missat det på Xp kanske är därför det inte stämmer?
Jonmpa besöker inte forumet just nu   Svara med citat