Citat:
Ursprungligen postat av rely
Jag kan inte påstå att jag bidrar med speciellt mycket till detta forum.. Men jag gör det jag kan..
|
Du, om någon, bidrar verkligen till forumets fortlevnad.
Att bidra med något behöver nödvändigtvis inte betyda att måste bidra med objekt av div. olika slag för nerladdning, ett minst lika stort bidrag är att visa intresse å tacksammhet till skapare av allt material som produceras och distruberas
HELT GRATIS här på forumet, bidra med positiva kommentarer, oavsett vad det gäller, det både värmer, gläder, och håller inspiration och intresse vid liv.
Även negativa kommentare (så länge dom är konstruktiva), är ett bidrag, det visar att folk är intresserad och engagerad, oavsett vad det gäller.
Du, och en handfull till, uppfyller dom kriterierna med råge (förutom dom negativa kommentarerna, hehe

.
Att visa bilder är oxå att bidra (kolla på vilket Trainz-forum som helst, screenshots-trådarna har överlägset mest visningar å poster, oftast/alltid mer än vad alla andra trådar å ämnen har tillsammans).
Bilderna på rutter, landskap, mm, bidrar mycket till att ge andra inspiration, ideer, lära sej utav, mm, mm, mm, eller bara att beundra.
Och du ska veta det, rely, att kolla på dina bilder, både här, och på N3V's forum är alltid lika inspirerande och glädjande (och inte blir dom mindre inspirerande när man till och från får se att något man själv har gjort finns med i bilderna

).
Detsamma gäller för ALLA andra som visar bilder.
Med detta sagt, så är jag inte ute efter att alla ska börja tokposta både bilder å kommentarer som har med mej att göra, det är alltså inget rövslickeri jag är ute efter, utan mer en väckarklocka som rely sa.
Det finns fler "gallionsfigurer" (inte sagt att jag själv är någon sådan) här på Trainz avd. som börjar tappa gnistan p.g.a. folks bristande engagemang, visat intresse å uppskattning, mm, som också överväger att hoppa av.
Dessutom skrev jag "
NOG, alltså inte att jag definitivt lägger ner allt som har med svenskt att göra, så
RISKEN FINNS att ni blir tvungen att stå ut med mitt "gnällande" här på forumet även i fortsättningen

.
Sen hur aktiv jag isåfall kommer att vara i olika sammanhang, det får framtiden utvisa.