Citat:
Ursprungligen postat av ADDE
Med tiden när man har placerat ut signaler så gott det går så märker jag att det inte finns så mycket länkar på dessa. Är det något man själv kan ändra på eller måste jag be er objektskapare att fixa scriptet?
Det jag behöver är...
-DV4, DV6, DV7 och H3 med 5 länkar/Tågvägar, varav en huvudlänk.
-H5 entrésignal med 20-25 länkar. Borlänges bangård är stort och har många infarter och utfarter, samt uppställningsspår.
|
Stort projekt du håller på med, hoppas du orkar hålla uppe arbetet! Det ser bra ut.
Länkar går att ändra i blueprintet för signalen. Jag skulle nog valt att göra en kopia på de nuvarande signalerna och döpa om dem till något liknande bara för att inte skriva över nuvarande signaler hos andra när/om du släpper rutten. Du kanske bör PMa KMW för tillstånd, men i hans asset mapp så finns t.ex. SE DV4 Signal.xml öppna den med någon form av läsare och hitta raden som säger NumberOfTrackLinks och sätt antal. Jag har inte testat detta själv, men något jag också behöver så bra om det skulle fungera. Vad jag kan läsa av scriptet som styr det så bör inte fler länkar ge några problem, men man vet aldrig.