Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-16, 12:47   #11
benkegbg
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Standard

Sant är att jag haft stora problem och fortfarande har det med TANE. Men trots det så fortsätter jag att använda TANE och hoppas på att uppdateringen till SP2 ska rensa bort problemen jag haft.

Många kanske tycker jag uppträder som en gnällspik och sur gubbe efter alla mina sparkar på TANE, men innerst inne är jag snäll och tålmodig och faktiskt, tro det eller ej, börjar tycka om TANE.

Att jag skrivit negativt och publicerat taskiga bilder på hur TANE uppträder för mig var inte för avsikt att skrämma bort någon från att använda TANE. Jag tänkte att om ni ser mina problem kanske ni hittade en lösning på dem. Jag har också fått tips och råd om hur dessa problem kan tacklas, men en del problem har visat sig omöjliga att lösa.
Tänker då på hur TANE omvandlat en del objekt och skapat nya splines. Men det hoppas jag som sagt att SP2 kanske fixar. Så till dess fortsätter jag att bygga i TANE och mitt projekt BENSLAND fortsätter långsamt och tålmodigt framåt, trots att en del saker och ting inte fungerar för mig. Tror det delvis beror på hur min dator jobbar.

Hälsningar