Vill inte vara taskig eller så vill bara påpeka några grejer Orbiter fan.
Jag tror det kommer ta merän till hösten att bygga en rutt såvida det inte är en liten rutt som tar 15-20min att köra igenom med någorlunda mycket objekt.
Du som alla andra kommer att tröttna någon gång och vill ta en liten paus som är fullt förtåelig från min sida iaf. RE är nästan som en levande varelse den har bra dagar och dåliga dagar. Tyvärr får man ofta känna på den dåliga dagen.
Om du bara har startat en ny bana med massa gräs så märkte du att det tog inte alls lång tid, men tro mig det gör det andra när du ska lägga ut objekt. Det går inte att göra på en klackspark.
Men jag ska inte säga för mycket du kanske får ut en fin rutt tills hösten men jag tvivlar dock på en rutt mellan Stockholm och Göteborg om den ska vara verklighets baserad!!
Angående Reginan!
Jag blir heller inte klock på varför man skulle behöva direct x9. Det låter mer som att du skryter om att du har gjort ett en Regina men vill inte visa bilder. Men jag ska inte sä någonting. Det är oerhört kul om du verkligen har gjort Reginan. Men det återstår och se.
Sådär bara några påpekelser och en fråga [^]
Mvh:Trigger
http://medlem.spray.se/farjestad5