Visa ett inlägg
Gammal 2003-07-03, 17:53   #7
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Janne: Du menar antagligen att jag är en av dom personerna???? ja, jag känner mig träffad, men jag förstår inte varför du tycker att jag inte kan hantera en vuxen diskussion?????

Jag har inte (vad jag vet?) sagt nått olämpligt, men det har andra gjort. Jag har hela tiden försökt hålla mig lugn och fin trots påhopp efter påhopp av MSTS. Det syns väl ganska tydligt, om man läser dessa trådar (utan att hålla någon bakom ryggen!) vem som har vilja haft igång ett bråk.

Är admin inte partisk och samma regler gäller för alla, så är jag nöjd! Jag tycker inte om när vissa får skriva vad som helst och vissa inte.....

Barman: Jag stör mig inte alls på Trainz, det är ju därför jag läser detta forum, jag är intresserad av vad som är på gång m.m. Visseligen tycker jag bättre om MSTS, men jag har båda. Det finns ju för och nackdelar med båda.

Du tycker att dom som gillar MSTS stör sig på Trainz. Det håller jag inte med om. Du tror inte att det är så att vi blir störda på vad du skriver???? Innan du börja skriva här, så var forumet lugnt och fungerade bra. Vi har som Janne sa, haft många duster imellan MSTS vs Trainz. Men på senare tid har det inte varit nått problem!

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu