Citat:
quote:Tidigare skrev yojimbo
Inden alle nu begynder at hoppe på tungen af bare begejstring over bumpmaps, så lad mig slå et par facts fast:
- Auran anbefaler at bumpmapping KUN anvendes på rolling stock
- bumpmapping i TRS2004 kræver en speciel NVIDIA plug-in, som kun understøttes af Adobe Photoshop og Paintshop Pro
- Sidst men ikke mindst den nuværende exporter understøtter ikke GMax (og heller ikke 3DS max 100%) Fejlen er ikke Aurans men Discreets
Så må Auran slå mig oven i hovedet med min NDA, hvis de vil. Men mangel på konkret info fører til spekulation og det er ikke altid konstruktivt.
Damn the polys! Full speed ahead!!!

|
Om Aurans exporter (Trainz Asset Studio) inte stöder G-max kan det knappast vara Discreets fel!
Jag förstår inte denna skepsis mot bump-maps (och alla andra typer av mapping som stöds av G-max), det är väl bara för speltillverkarna att programmera om sina grafikmotorer så att dom stöder det!
Utvecklingen går framåt på grund av nytänkande, inte på grund av konservatism!!!
LAn