Citat:
quote:Tidigare skrev lan
---[snip]---
G-max stödjer ju förutom Opacity och Bump, även Specular Color, Glossiness, Self-illumination, Filter Coloring, Refraction och Reflection mapping.
---[snip]---
Att sätta en standard här är naturligtvis svårt. Rullande materiel har naturligtvis högsta prioritet, men en och annan "spårnära" byggnad, växtlighet mm. torde också förgylla intrycket.
---[snip]---
LAn
|
Opacity, Bump, Specular Color, Glossiness, Self-illumination, och Reflection mapping støttes af TRS2004s exporter - i hvertfald hvis man anvender 3DS Max.
Hvorfor GMax stadig halter bagefter er mig en gåde.[8] Men som Ian i øvrigt korrekt påpeger, så er en markant Trainz profil på GMax hjemmeside nok et af de bedste pressionsmidler der er til rådighed for os som tingene står nu.
Angående standarder, så har Ian efter min mening ret i sine betragtninger. Bumpmapping kan godt anvendes til andet end rolling stock, men man skal være opmærksom på omkostningerne.
I øvrigt så falder brugen af bumpmapping til bygninger fint i hak med mit
ProtoVR koncept
Damn the polys! Full speed ahead!!!
