Solomain är sådär (ägaren till shidas) när han får information han inte lärt sig i böcker, han kan _nada_ om datorer och lite tyngre avancerade händelser. Han kan bygga datorer, ok, men inte mer.
Det värsta han vet är när folk säger åt honom hur det är, då blir han galen.
Jag t.ex. är portad i den butiken, har inte frågat om varför men jag pratade omkull han i nåt ärende för ett tag sedan när han försökte yra runt i stjärnhimlen om varför en kompis dator som är köpt i den butiken inte fungerade som den skulle.
När man ska ha nån liten skitsak, nätverkskabel eller nåt får jag skicka in frugan
www.arabdata.org <- där kommer vi publicera skojjiga händelser som hänt i support och datorbranschen, flera av Shidas tidigare idioti kommer att finnas för beskådning inom kort.
Men men, hoppas komplett kirrar biosen åt dig, och så köper du en fläkt samtidigt av dom. Däremot tror jag problemet med load/värme försvinner med biosuppdateringen, men en tempstyrd monsterfläkt är aldrig fel.
Nästa gång du behöver prylar, köpt dom direkt på internet eller hör av dig till mig så kirrar jag åt dig dagen efter, är auktoriserad åf till gandalf och lämnar garanti på montering och har cirka låga pris som nätvaruhus