Visa ett inlägg
Gammal 2004-06-25, 00:12   #14
MatsH
Månadens bild - Mars 2005

Reg.datum: Feb 2002
Standard

Hej!
Tja, när man kan ladda ner den elektrifierade BHJ? Vad gäller min version så vågar jag mig inte ens på en gissning i den frågan. Jag har en massa idéer om saker jag vill ha med och än så länge har jag precis bara börjat.

Som jag skrev tidigare så är det tänkt att i ett första skede elektrifiera sträckan Bergaryd - Årstabruk, och detta är nu gjort. Dessutom är stationerna Årstabruk och Lövsjö ombyggda med längre perronger och mötesspår, och banverkets personal befinner sig just nu i Mellered. Håller dessutom på att anpassa det hela till SP2 standard, alltså fungerande passagerartrafik. Fortfarande är det mycket som återstår, bl.a flera industrier samt en förlängning av stambanan genom Bergaryd med portaler för att göra trafikflödet lite mer intressant.

Jag antar att det är fler än jag som har liknande projekt på gång (JSON t.ex.) och dessutom har jag för mig att Mats (emges) håller på med en uppdaterad version för SP2. Så det är väl möjligt att någon av dessa kommer att finnas för nerladdning så småningom, men som sagt, min version kommer nog att dröja ett tag.

mvh .... Mats
MatsH besöker inte forumet just nu   Svara med citat