Jag har rynkat pannan ordentligt och jag är ganska säker på att det var ett mocrossing-objekt eller något annat med attached track som spökade. Stämmer detta är det antingen järnvägsövergångar eller torvindustrin och jag lutar åt en järnvägsövergång, närmare bestämt bhj-versionen. I morgon ska jag flytta på mappen som innehåller denna övergång och installera den igen från cdp, för att se om jag är ute och cyklar eller inte.
EDIT: Jag har nu arkiverat och nyinstallerat några av objekten som används på BHJ. Sedan har jag jämfört configfilerna mellan de arkiverade versionerna och de nyinstallerade, dock utan att hitta några skillnader.
De testade objekten är Peat Loading Dock, Peat Unloading Dock, BHJ Road w doublegates 1t samt Kbps961.
De första tre är objekt som har attached tracks, vilket är vad jag har för mig är vad som spökade. Det finns visserligen andra objekt på kartan med attached tracks men dessa objekt följer med i TRS och kan ju knappast ha blivit editerade av mig.
Ska testa några objekt till men jag börjar fundera på om jag inte har drömt det hela. [:I]
//John
|